Domácnost

Jak komunikovat s dodavatelem při omezení pohybu? Zkuste to online

Přemýšlíte, jak v současné situaci komunikovat se svým dodavatelem energií? Zkuste to online. Je to jednoduché a možná zjistíte, že webové portály a aplikace vám ušetří spoustu času i v budoucnu. Co všechno můžete přes internet vyřídit a jak na to, když si s technikou příliš nerozumíte?

Jak komunikovat s dodavatelem při omezení pohybu? Zkuste to online
Jak komunikovat s dodavatelem při omezení pohybu? Zkuste to online

Komunikovat se svým dodavatelem elektřiny či plynu potřebuje čas od času každý z nás. Co ale dělat v případě, že nezbytné zařizování vyjde zrovna na dobu, kdy za dodavatelem nemůžete vyrazit přímo na pobočku? Odebíráte-li energie u některého z větších dodavatelů, máte štěstí. S největší pravděpodobností totiž máte přístup k mobilní aplikaci nebo webovému portálu, kde můžete vyřešit vše, co potřebujete. A to se vyplatí nejen v současné situaci, ale také kdykoliv, když nemáte dostatek času zastavit se přímo v zákaznickém centru.

Jak fungují distributoři a dodavatelé energií v krizové situaci?

Jedním z dodavatelů, který svým zákazníkům nabízí možnost řešit požadavky týkající se elektřiny a plynu z pohodlí domova, je E.ON. Na jeho příkladu si ukážeme, jak taková online komunikace funguje. Podobné možnosti však nabízejí i ostatní větší dodavatelé energií. Nahlédněte proto na webové stránky toho svého a ověřte si, co všechno můžete zařídit online vy.

Nenabízí váš dodavatel možnost využívat webový portál a aplikaci? Nebo nemůžete přes internet vyřídit vše, co potřebujete? Zjistěte, zda se nenajde dodavatel, který by vám poskytl nejen lepší online servis, ale také výhodnější ceny. Najít dodavatele!

Energie pod kontrolou na pár kliknutí

Klienti E.ONu mají k dispozici buď zákaznický portál Energie24, který si mohou jednoduše a zdarma aktivovat pomocí registračního formuláře, nebo mobilní aplikaci, která zákazníkovi umožňuje kontrolovat dodávky energií opravdu odkudkoliv. Obě varianty nabízejí široké možnosti využití.

Zákaznický webový portál Energie24 klientům po přihlášení umožňuje:

Mobilní aplikace Energie24 po přihlášení nabízí následující funkce:

Ve webovém portálu najdete rychlý přehled spotřeby a plateb, které můžete kdykoliv zaplatit online. Vše je rychlé a intuitivní

Ve webovém portálu najdete přehled spotřeby i plateb, které můžete kdykoliv zaplatit online. Vše je rychlé a intuitivní.

D01d či D02d? Poradíme, se kterou sazbou ušetříte při malé spotřebě elektřiny

Na svém počítači nebo mobilním telefonu tak můžete jednoduše na pár kliknutí upravit výši záloh, vyřídit platbu faktur a nebo si jen udělat přehled a prohlédnout si historii vaší spotřeby. Uniknout by vám neměla ani funkce odhad vyúčtování, která vám pomůže zjistit, kolik přibližně zaplatíte při dalším vyúčtování, díky čemuž se vyhnete nepříjemným překvapením v podobě nedoplatků.

Stačí jen, když svým mobilním zařízením vyfotíte elektroměr nebo plynoměr, a aplikace vám ukáže odhad výše vaší další faktury.

Mobilní aplikace Energie24

Mobilní aplikace prochází neustálým vývojem a většinu důležitých věcí už je možné vyřídit přes ní. 

Láká vás dát sbohem návštěvám klientského centra a mít vše pohodlně pod kontrolou ve vašem počítači nebo telefonu? Není nic jednoduššího než začít využívat webový portál nebo aplikaci Energie24. A nebojte, zvládnete to, i když si s technikou moc nerozumíte. Stačí jen mrknout na náš návod.

Jak začít používat mobilní aplikaci Energie24?

Registrace

Pokud už jste registrovaní na webovém portálu, stačí aplikaci jen stáhnout a přihlásit se do ní pod stejnými údaji. Jak na to, zjistíte v dalším kroku.

V případě, že svůj zákaznický účet ještě nemáte, můžete si ho vytvořit buď přímo v aplikaci, a nebo na stránce login.eon.cz/registrace. K ruce si připravte některou z vašich faktur. Údaje z ní jsou totiž potřebné k dokončení registrace. Pokud žádnou fakturu doma nenajdete, můžete se zkusit registrovat i tak. Bude-li to možné, E.ON vás dohledá podle ostatních údajů. Faktura je však sázkou na jistotu.

Tip: Bojíte se, že se ztratíte už při vyplňování registračního formuláře? Pokud vám něco nepůjde, zavolejte si na bezplatnou zákaznickou linku 800 77 33 22.

Stažení mobilní aplikace

Pro zařízení značky Apple najdete aplikaci v App Store, pokud máte Android, tak si aplikaci můžete stáhnout z Google Play. Stačí jen kliknout na obrázky níže:

Stáhnout Energie24 v App Store

Stáhnout Energie24 z GooglePlay

Přihlašte se do aplikace a mějte kontrolu nad energiemi kdykoliv a kdekoliv.

Obdobné je i přihlášení do webového portálu. Jste-li už registrovaní, stačí se jen přihlásit na webové stránce energie24.eon.cz/e24. Pokud registraci ještě nemáte, vyplňte si ji a následně zkontrolujte mail, do kterého vám přistanou úvodní informace i s odkazem pro přihlášení do služby E.ON Energie24.

Na webovém portálu i v aplikaci se hned snadno zorientujete. E.ON pravidelně pracuje na tom, aby vše bylo uživatelsky přívětivé a přehledné. Úpravy navíc dělá podle zpětné vazby zákazníků, jako jste vy sami, takže se rozhodně nemusíte bát, že se na portálu Energie24 ztratíte.

Jiří Mlynář, šéf nákupu energií v E.ONu: Tlak na levný plyn zpomalí zdražování elektřiny