Jeden elektromobil je hotový za tři dny
Využití technologie 3D tisku v automobilovém průmyslu není dnes samo o sobě nic převratného. Odlišný má být v případě LSEV celkový přístup charakteristický minimalizací počtu vyráběných dílů a nebývalou intenzitou výroby. Díky využití 3D tisku se také významně zkrátila fáze výzkumu a plánování.
Návrhy pro nový vůz se tak podařilo dokončit v řádech měsíců, u konvenční výroby si tato fáze může vyžádat 3 až 5 let. Výroba jednoho vozu by měla zabrat tři dny včetně tištění dílů.
Pro udržení stabilní, nízké ceny také výrobce již dopředu avizoval, že vozy se chystá prodávat zákazníkům přímo, nikoli přes dealery a obchodníky. Zájemci tak mohou kontaktovat přímo továrnu a auto si objednat. Ačkoli vozidlo ještě ani nevyjelo z linky, přijali na něj z Evropy již 7000 objednávek (5000 od italského provozovatele poštovních služeb a 2000 od leasingové společnosti Arval).
LSEV bude menší než Smart ForTwo
Kromě podvozku, sedadel a skla mají být všechny viditelné části automobilu vytištěné na 3D tiskárně. Jedná se o velmi malé městské auto s nízkou hmotností dosahující pouze 450 kg. Do miniaturního auta se vejdou dva pasažéři. Pro lepší představu o velikosti můžete porovnávat s vozidlem Smart ForTwo, oproti kterému je LSEV ještě o malinko menší (D/Š/V cca 250 x 130 x 150 cm).